קרי מכחיש את הפרסום שהדליף לזריף על תקיפות ישראליות

    שלמה ריזל No Comments on קרי מכחיש את הפרסום שהדליף לזריף על תקיפות ישראליות

    שר החוץ האמריקאי לשעבר, ג'ון קרי הכחיש את הפרסום לפיו הוא הדליף לשר החוץ האיראני על מספר התקיפות הישראליות שישראל ביצעה נגד יעדים איראנים: "מעולם לא קרה"

    US Secretary of State John Kerry speaks to reporters after meeting with Palestinian president Mahmud Abbas in the West Bank city of Ramallah on November 24, 2015. Photo by FLASH90 *** Local Caption *** ?'?? ??? ????? ????? ?? ????????????? ????????? ????????? ???????? ??? ? ???? ???? ??? ???? ????? ???? צילום: FLASH90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ האמריקאי לשעבר והשליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים בהווה, ג'ון קרי, התייחס היום (שלישי) לפרסום לפיו הוא הדליף בזמנו לשר החוץ האיראני, זריףף כי ישראל ביצעה למעלה מ-200 פעולות ותקיפות נגד יעדים איראנים והכחיש את הפרסום לחלוטין.

    "אני יכול לומר באופן חד משמעי שהסיפור הזה והטענות האלה שקריים לחלוטין. זה מעולם לא קרה – לא כשהייתי שר החוץ או מאז", כתב קרי.

    על פי הפרסום מאמש, שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף נשמע מספר, בהקלטות משיחות סגורות שלו שהתפרסמו לאחרונה, כי שר החוץ האמריקאי בתקופת ממשל אובמה חשף בפניו במהלך תקופת שיחות הגרעין, כי ישראל ביצעה למעלה מ-200 פעולות ותקיפות נגד יעדים איראנים. זריף סיפר בהקלטות כי הוא 'נדהם' מהמספר ששמע מקרי. כך על פי הדיווח.

    דובר הממשלה בטהרן טוען שקובץ האודיו נגנב והודלף כחלק ממזימה מתוכננת. לדבריו, הנשיא רוחאני הורה למשרד המודיעין לחקור את הפרשה ולמצוא את העומדים מאחוריה.



    0 תגובות